Auteur Topic: 30-06-2019 Zeer grote brand + GRIP 1 (Mango Mobility) Emmalaan, Haren  (gelezen 1023 keer)

Brand

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende

00:01:08 01-07-19   GROUP-1   P2 inci-02 graag uitrukken met de 2587 brandstof voor inzet Haren!!
0401191   BRW Groningen (Veendam) (Chauffeurs A1)
0401192   BRW Groningen (Veendam) (Chauffeurs A2)
0401193   BRW Groningen (Veendam) (Chauffeurs B1)
0401194   BRW Groningen (Veendam) (Chauffeurs B2)
0401199   BRW Groningen (Veendam) (Kazernetechniek)

23:03:17 30-06-19   -ALPHA-   P 1 (inci-01) Brand Gebouw (GRIP: 1)ademlucht gr harkste, * Stern Point Emmalaan Haren Gn 01-1865
       GRIP 1    0400303   BRW Groningen (Harkstede) (ABA 1865

Thor

• Forumlid
Vragen: - Hoe is de vergunningverlening van dit bedrijf ooit voorzien geweest van 'afgenomen' wettelijke brandveiligheidsmaatregelen?
              - Hoe heeft de gemeente gezorgd van 'direct beschikbaar bluswater in adequate hoeveelheden'?
              - Wie is verantwoordelijk voor deze contraproductieve straalvoering door de repressieve brandweer?

Deze vragen kunt u stellen aan de bevoegde autoriteiten.

Fred Vos

• Forumlid
  • Rang: Hoofdbrandmeester 1e klasse
Deze vragen kunt u stellen aan de bevoegde autoriteiten.

Zo, dat is nog eens een bruikbare vakinhoudelijke bijdrage!

Ik probeerde eigenlijk uit of dergelijke autoriteiten, naast een leger aan anonieme figuren, ook hier lezen.
"There is someone more important than the crowd, which is the person who disagrees with it. We must protect that person, for he's the one who can raise the question that no crowd wants to listen to, which is the question whether it is in the right." Roger Scruton

Thor

• Forumlid
1.Zo, dat is nog eens een bruikbare vakinhoudelijke bijdrage!

2.Ik probeerde eigenlijk uit of dergelijke autoriteiten, naast een leger aan anonieme figuren, ook hier lezen.

1. Ik hoop dat u er wat mee doet.
2. Lezen en reageren zijn twee.

Fred Vos

• Forumlid
  • Rang: Hoofdbrandmeester 1e klasse
1. Ik hoop dat u er wat mee doet.
2. Lezen en reageren zijn twee.

1. Dat spreekt voor zich; anders 'beweeg' ik me hier niet.
2. Niet reageren is ook van enige betekenis.
"There is someone more important than the crowd, which is the person who disagrees with it. We must protect that person, for he's the one who can raise the question that no crowd wants to listen to, which is the question whether it is in the right." Roger Scruton