Als WVDer zou je, naast het aflezen van het juiste buisje, op zijn minst moeten weten dat de zorg voor het effectgebied nooit een zaak van de OVD en de AGS is of kan zijn.......
Wedstrijdje ver plassen over het aantal GRIP's of hoe zwaar de VRR GRIP's wel niet zijn lijkt me niet relevant. Ook niet ineens moeten uitleggen waarom er zoveel auto's (al dan niet groen) op moeten komen en waar ze allemaal voor bedoelt zijn betekent niet dat ze nodig zijn, we kunnen voor elk doel wel een extra poppetje verzinnen denk ik, maar daar gaat de brand niet mee uit.
Bezuinigen in het verleden op de werkvloer los je niet op door dee top op te toppen.
Laten we vooral het probleem neerleggen bij de verantwoordelijke en dat zijn de bedrijven, Shell, Esso of Odfjell noem maar op, zij zijn verantwoordelijk en dienen hun zaakjes tot in de puntje te verzorgen en als het fout gaat, dan dienen zij ervoor te zorgen dat ze het probleem in de hand houden, ga maar eens in het buitenland kijken.
ESSO en Shell reageren niet voor niet met nederige excuses in andere landen worden ze gewoon het land uit geflikkerd als ze hun zaken niet op orde hebben en zijn ze zelfs verplicht problemen en storingen te melden, dus hier ligt een schone taak voor de regio Rotterdam lijkt mij.
En natuurlijk komt men nu met economisch belang, maar betekent dit dat je alle maar moet pikken?