Auteur Topic: Rotterdam Haven, Rotterdam The Hague Airport en ProRail  (gelezen 2935 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanbels

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 12
  • Bezoek: Belangstellende
Nou zie ik bij regio 17 staan dat er ook een brandweer zit in de haven van Rotterdam (waar bijv. veel boten zijn), bij Rotterdam Airport en bij ProRail in Rotterdam (waar een paar OvD's staan).
Alleen weet ik die exacte locaties niet. En ik kan ze ook nergens vinden
Weet iemand die of kan iemand die wel ergens vinden?
Zo ja, bedankt! :D


Sjaak

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 2.091
Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2017, 22:50:45
ProRail maakt oa. gebruik van de Kazerne Butaanweg van de GB, daarvandaan rukken diverse voertuigen van de Incident Bestrijding uit


sanbels

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 12
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2017, 07:56:19
Wat ik begrijp is ProRail dus geen aparte plek? Maar als ik kijk naar voertuigen dan staat die OvD niet bij Butaanweg?


Sjaak

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 2.091
Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2017, 17:25:08
Wat ik begrijp is ProRail dus geen aparte plek? Maar als ik kijk naar voertuigen dan staat die OvD niet bij Butaanweg?
Onder Andere


tygerpower

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 32.666
  • Geslacht: Man
    • Brandbase
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #4 Gepost op: 25 juli 2017, 20:19:59
divers materieel van Prorail staat op een aantal plekken binnen Nederland en rijden van daaruit naar een incident toe.

Butaanweg (regio Rotterdam)

Zwolle (regio Oost)

zijn 2 plaatsen waar materieel staat, tevens zijn vele busjes van diverse medewerkers vaak mee naar huis, dus zonder vaste standplaats.




Thor

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2017, 20:31:06
divers materieel van Prorail staat op een aantal plekken binnen Nederland en rijden van daaruit naar een incident toe.

Butaanweg (regio Rotterdam)

Zwolle (regio Oost)

zijn 2 plaatsen waar materieel staat, tevens zijn vele busjes van diverse medewerkers vaak mee naar huis, dus zonder vaste standplaats.

De busjes en overige kleinere voertuigen met het opschrift incidentbestrijding kom je tegenwoordig vaak tegen waar rails liggen en/of stations zijn of waar werk aan het spoor is.


sanbels

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 12
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #6 Gepost op: 25 juli 2017, 21:49:23
Die van ProRail weet ik nu wel, maar wat zijn de exacte locaties van de brandweer van Rotterdam The Hague Airport en Rotterdam haven?


tygerpower

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 32.666
  • Geslacht: Man
    • Brandbase
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #7 Gepost op: 25 juli 2017, 22:16:11
De brandweer van de Rotterdamse havens. dat zullen als eerste de voertuigen van de Gezamelijke brandweer dan zijn.

Wanneer exact de OvD Haven gestationeerd staat durf ik niet te zeggen


tygerpower

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 32.666
  • Geslacht: Man
    • Brandbase
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #8 Gepost op: 28 juli 2017, 14:20:09
de vaste locaties van Prorail

Schiphol

De Kijfhoek

Utrecht

Zwolle

Rotterdam (butaanweg)

Eindhoven

Van daaruit rukt alles uit naar meldingen.  evt andere bussen aanwezig bij werkzaamheden vertrekken vanaf die locatie.


WillemD

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 240
Reactie #9 Gepost op: 28 juli 2017, 19:30:42
ProRail maakt oa. gebruik van de Kazerne Butaanweg van de GB, daarvandaan rukken diverse voertuigen van de Incident Bestrijding uit
Zag recentelijk twee vlaggen naast elkaar hangen kaz. Butaanweg.
De ene vlag was van de GB, de ander van Prorail.
Behoorlijk opvallend was dat de grote gele vlag van Prorail beduidend groter was !   ;D  8)
Liever Brandweer Dan Weer Brand !




sanbels

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 12
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #10 Gepost op: 29 juli 2017, 06:37:39
Bedankt voor de locaties! :D
Nu weet ik het meer van ProRail en de haven, ook al dacht ik dat de haven een standaard locatie had, omdat er allemaal boten liggen.
Weet iemand de exacte locatie van de brandweer van Rotterdam The Hague Airport? :)


Firefighter1970

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 2.245
Reactie #11 Gepost op: 29 juli 2017, 06:50:59
Volgens de database op www.brandweer.org is het adres van de brandweerkazerne van  Rotterdam The Hague Airport
Adres:      Rotterdam Airportplein 60
Postcode:      3045 AP
Woonplaats: Rotterdam