Auteur Topic: Van der Laan oordeelt vernietigend over Amsterdamse brandweer  (gelezen 42945 keer)

berg

• Forumlid
  • Bezoek: Brandweer
Reactie #480 Gepost op: 13 februari 2019, 21:55:19
Tja, over smaak (voor humor) valt niet te twisten. Het is ook off topic.

Ik kan trouwens sowieso niet lachen over uw hier ongevraagd geplaatst smaadschrift.

Gaat u bepalen dat hun brief een smaadschrift is of wil u een vuurtje stoken?

Gisteren is hij besproken met mevrouw Halsema en nee aan u doen zij geen mededeling!

Fred Vos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
  • Rang: Hoofdbrandmeester 1e klasse
Reactie #481 Gepost op: 14 februari 2019, 10:02:47
Gaat u bepalen dat hun brief een smaadschrift is of wil u een vuurtje stoken?

Gisteren is hij besproken met mevrouw Halsema en nee aan u doen zij geen mededeling!

Ja of iets een smaadschrift is op mijn beoordeling dat bepaal ik geheel en al zelf; vrijheid van meningsuiting heet dat is u dan ook weer onbekend.
Een 'vuurtje stoken' wil m.i. slechts iemand die iets dergelijks openbaar en anoniem 'plakt' en daarmee een forum qua inhoud bederft.

Ook uit de media (NOS) blijkt juist uw 'vuurtje stoken'; t.o.v. de woordvoerder en de OR:
Citaat
Een woordvoerder van de korpsleiding zegt niet te willen reageren op een "anoniem" bericht.
"De korpsleiding gaat met de ondernemingsraad, de vertegenwoordigers van alle medewerkers, in gesprek over de aanbevelingen uit het rapport Bouwen aan vertrouwen."

De ondernemingsraad zegt op zijn beurt de brief niet te kennen, maar is naar eigen zeggen niet verrast. "De OR is zich bewust van wat er speelt onder het personeel en heeft daarvoor begrip." Wel wil de raad in gesprek blijven met de bestuurders.

Uit uw cryptogram zou ik verder op uw suggestieve tekst moeten afleiden dat mevrouw Halsema u mededelingen doet; over haar eventuele communicatie met mij. Dat geloof ik niet en dus zegt u maar wat.
U geeft opnieuw geen enkele inhoudelijke informatie over haar (eventuele) reacties op uw smaadschrift; dergelijke reacties zouden dan in afwijking zijn van de mediaverklaringen door de woordvoerder en de OR?
Het is daarbij buitengewoon ongeloofwaardig dat zij met anonieme figuren zoals u, ook zonder enig inhoudelijke status, praat.

U post hier slechts 'op de man', ook eerder met een smaadschrift; en dat alles anoniem zonder onderbouwing en dus ook en vooral off topic.
"There is someone more important than the crowd, which is the person who disagrees with it. We must protect that person, for he's the one who can raise the question that no crowd wants to listen to, which is the question whether it is in the right." Roger Scruton