Auteur Topic: Directeur Veiligheidsregio: We zijn wel goed bezig  (gelezen 19757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fred Vos

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 1.918
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
  • Rang: Hoofdbrandmeester 1e klasse
Reactie #60 Gepost op: 25 september 2018, 09:37:57
U haalt me verkeerd aan. Ik zei niet 'ontvangen' maar 'aanvaard'. Het bestuur van de VRZ heeft het onderzoek door Twynstra-Gudde ingesteld, het rapport in behandeling genomen, er op gereageerd en de factuur betaald. Dat is iets anders dan alleen maar tekenen voor ontvangst. De door u aangehaalde frasen over 'erkennen en herkennen' zijn inderdaad dat: goedkope maar duurbetaalde open deuren. Er staat toch vast meer in dat rapport, dus dat linkje naar de volledige versie waar ik u om vroeg zou ik nog steeds op prijs stellen. Waarbij de hamvraag nog steeds blijft: was mevrouw Ruijs een integere en goedwillende bestuurder of een ordinaire graaier die de VRZ nog dieper in de bestaande ellende heeft gedraaid?

Het veranderen van ontvangen naar aanvaard verandert inhoudelijk niets aan mijn stelling.
Het rapport is op internet en is hier met link aangeboden door een andere lezer. Dat wat u op prijs stelt is voor mij 'not done'.

Citaat
De door u aangehaalde frasen over 'erkennen en herkennen' zijn inderdaad dat: goedkope maar duurbetaalde open deuren

Dat beweerde ik dus zo niet! U verzint teksten; op een ander zijn verantwoordelijkheid.

Uw onbeschaafd suggestieve vraag bevat sowieso een schijndilemma.
"There is someone more important than the crowd, which is the person who disagrees with it. We must protect that person, for he's the one who can raise the question that no crowd wants to listen to, which is the question whether it is in the right." Roger Scruton