Auteur Topic: 14-10-2010 Grote brand + GRIP 1 Patrijzenlaan, Oostvoorne  (gelezen 3766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

info530

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 410
  • Geslacht: Man
Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2010, 21:45:46
Heb je toevallig wat meer informatie over de inzet/gebruik van dit voertuig, bijvoorbeeld:
- Wie komt met dit voertuig ter plaatse?
- Bevat het ook ondersteunende materialen voor het CoPI?


jeugdbrw131

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 597
  • Geslacht: Man
    • dylan wildschut fotografie
  • Bezoek: Brandweer
  • Rang: jeugdlid
Reactie #16 Gepost op: 14 oktober 2010, 21:54:21
Heb je toevallig wat meer informatie over de inzet/gebruik van dit voertuig, bijvoorbeeld:
- Wie komt met dit voertuig ter plaatse?
- Bevat het ook ondersteunende materialen voor het CoPI?
Wie komt met dit voertuig ter plaatse?:lijk mij dat het copi team er in zit  ;)
Bevat het ook ondersteunende materialen voor het CoPI?:wat bedoel je hiermee of ze in dat busje coordineren of iets anders


info530

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 410
  • Geslacht: Man
Reactie #17 Gepost op: 14 oktober 2010, 22:05:41
Wie komt met dit voertuig ter plaatse?:lijk mij dat het copi team er in zit  ;)
Volgens mij heeft het voertuig maar 2 zitplaatsen, dus dat "team" zal lastig worden  ;) , weet niet precies wat je in dit geval met CoPI-team bedoeld, maar ik neem aan dat OVD-P, OVD-G, OVD-B  met hun eigen voertuig ter plaatse komen. De Informatie manager zou een mogelijkheid kunnen zijn (maar dat is dus even een gok  ;D)

Bevat het ook ondersteunende materialen voor het CoPI?:wat bedoel je hiermee of ze in dat busje coordineren of iets anders
Geen idee, vandaar ook mijn vraag  ;D


jeugdbrw131

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 597
  • Geslacht: Man
    • dylan wildschut fotografie
  • Bezoek: Brandweer
  • Rang: jeugdlid
Reactie #18 Gepost op: 14 oktober 2010, 22:09:02
Volgens mij heeft het voertuig maar 2 zitplaatsen, dus dat "team" zal lastig worden  ;) , weet niet precies wat je met CoPI-team bedoeld, maar ik neem aan dat OVD-P, OVD-G, OVD-B  met hun eigen voertuig ter plaatse komen. De Informatie manager zou een mogelijkheid kunnen zijn (maar dat is dus even een gok  ;D)
Geen idee, vandaar ook mijn vraag  ;D
met die Informatie manager zit je denk ik wel aan het goede eind
bedoel dat ze in dat busje ook het overleg doen enz.


ton

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 391
Reactie #19 Gepost op: 14 oktober 2010, 22:56:37
Blauwe T5 is de piketwagen van het CoPI-lid van de politie (OvDP)




info530

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 410
  • Geslacht: Man
Reactie #20 Gepost op: 15 oktober 2010, 08:23:29
Bedankt voor de info.


BrielleMedia

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 288
  • Geslacht: Man
    • BrielleMedia
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #21 Gepost op: 15 oktober 2010, 10:01:26
Volgens mij heeft het voertuig maar 2 zitplaatsen, dus dat "team" zal lastig worden  ;) , weet niet precies wat je in dit geval met CoPI-team bedoeld, maar ik neem aan dat OVD-P, OVD-G, OVD-B  met hun eigen voertuig ter plaatse komen. De Informatie manager zou een mogelijkheid kunnen zijn (maar dat is dus even een gok  ;D)
Geen idee, vandaar ook mijn vraag  ;D
CoPi staat voor: Commando Plaats Incident. En word volgens mij alleen bij GRIP situaties opgeroepen.


Fire Duif

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 15 oktober 2010, 12:55:16
CoPi staat voor: Commando Plaats Incident. En word volgens mij alleen bij GRIP situaties opgeroepen.

Die blauwe copi bus is de OVD-P komt idd terplaatse wanneer er grip afgekondigd wordt. Maar tegewordig ook bij andere incidenten(o.a schiet en steek incidenten). Dit om de CvD(Chef van Dienst) te ontlasten met taken.