Auteur Topic: Auto half in de sloot  (gelezen 6829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjors-sjors

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 802
  • Geslacht: Man
  • Specialisatie: Centralist
  • Bezoek: Brandweer
  • Rang: Brandmeester
Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2009, 12:51:53
Minimaal 2 TSen en een HV? Dan heb je 14 man, denk je niet dat ze elkaar dan meer in de weglopen?
Je kan niet alles hebben, maar wel zo veel mogelijk proberen te halen.


whyllum

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 14 oktober 2009, 15:22:37
Minimaal 2 TSen en een HV? Dan heb je 14 man, denk je niet dat ze elkaar dan meer in de weglopen?
Sja, dat zou, met wat we nu weten, misschien wel het geval zijn natuurlijk. Maar als er nog geen hulpdiensten ter plaatse zijn en ik bedenk me wat ik als melder zou doorgeven... Liever een TS en/of WO terugsturen dan ze (te) laat oproepen.

Aan de andere kant; Hier is het niet gebeurd, dus wellicht is er een perfecte inschatting van het incident gemaakt  ;)


sjors-sjors

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 802
  • Geslacht: Man
  • Specialisatie: Centralist
  • Bezoek: Brandweer
  • Rang: Brandmeester
Reactie #17 Gepost op: 14 oktober 2009, 17:14:19
Nouja, opzich maakt het natuurlijk niet uit. Eenmaal TP kun je die extra TS nog wel terug sturen. Beter een voertuig teveel dan te weinig.
Je kan niet alles hebben, maar wel zo veel mogelijk proberen te halen.


Henny

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 3.714
  • Geslacht: Man
  • Specialisatie: Ploegchef - Bevelvoerder
  • Bezoek: Brandweer
  • Rang: Brandmeester
Reactie #18 Gepost op: 15 oktober 2009, 01:01:15
Minimaal 2 TSen en een HV? Dan heb je 14 man, denk je niet dat ze elkaar dan meer in de weglopen?
Misschien wel, maar als ik uitrukkend  mee krijg 2 voertuigen, een in het water met SO er nog in laat ik als1e BV zeker nog een TS, WO, HV en Ovd alarmeren als dat nog niet gebeurd is (ff cheken of ambu en politie er ook bij zijn).

Op de foto's zie je dat "het mee valt" maar dat weet je niet als je rijdt.
Je hebt 2 voertuigen die je moet stabiliseren,dus 2 TSen, HV voor je weet maar nooit (Lier, staaldraadtakel, zwaarder materiaal etc) WO voor of redden, of veiligheid eigen personeel. OvD is logisch.

Dat het misschien meevalt is mooi meegenomen, maar kom je TP zonder de opschaling en het is ***, dit is toch iets groter,dan ben je al weer 10 min verder in de tijd voordat je niet meer alleen bent.
Real life zijn geen 112 wedstrijden.


whyllum

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 15 oktober 2009, 09:22:27
Misschien wel, maar als ik uitrukkend  mee krijg 2 voertuigen, een in het water met SO er nog in laat ik als1e BV zeker nog een TS, WO, HV en Ovd alarmeren als dat nog niet gebeurd is (ff cheken of ambu en politie er ook bij zijn).

Op de foto's zie je dat "het mee valt" maar dat weet je niet als je rijdt.
Je hebt 2 voertuigen die je moet stabiliseren,dus 2 TSen, HV voor je weet maar nooit (Lier, staaldraadtakel, zwaarder materiaal etc) WO voor of redden, of veiligheid eigen personeel. OvD is logisch.

Dat het misschien meevalt is mooi meegenomen, maar kom je TP zonder de opschaling en het is ***, dit is toch iets groter,dan ben je al weer 10 min verder in de tijd voordat je niet meer alleen bent.
Real life zijn geen 112 wedstrijden.
Ik ga dat papiertje OBM dus vast wel halen  ;D ;D ;D