Louis ik schakel een beetje laat in, kan gebeuren maar heb de andere al gevolgd en zou in grote lijnen de inzet niet anders doen.
Wat ik aanrijdend nog graag had willen weten,
Verkeersongeval, aanvullende info, hoeveel slachtoffers etc. en dan minimaal gelijktijdig met het uitrukken die HV laten alarmeren en uitrukken.
Over die Helikopter, wat voor type is het, wat is de reden voor de noodlanding en hoeveel personen aan boord (Eindhoven weet je wel)
Gek gezegd, aanrijdend zou het wel eens zo kunnen zijn dat ik de prioriteit verleg van verkeersongval, als dat stabiel is, naar helikopter landing met mogelijk brand en veel slachtoffers. Rgel is toch grootse gevaar wegnemen, eventueel zelfs een slachtoffer (bestuurder accepteren) als er groot levens gevaar is voor veel personen bij de noodlanding. Ik bedoel, de soldaten zijn ligt gewond, politie en ambulance kunnen het af, en de bestuurder van de personen auto gaat nergens heen. Als de ambulance hem stabiel kan maken kan hij nog best een aantal minuten wachten tot de 2e TS er is.
De titel is toch improviseren of niet?
Het ongeval is toch niet gebeurt op de Knobbel bij de oversteek van het ASK?