Auteur Topic: http://www.112barneveld.nl  (gelezen 6918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

williamharthoorn

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 3.974
  • Geslacht: Man
    • ambulancenederland
Gepost op: 26 augustus 2008, 18:48:57
Een website over de hulpdiensten in de Gemeente Barneveld.

Inzetverslagen, voertuigenfoto's en je kunt er foto's bestellen maar ook gewoon kijken natuurlijk.

Neem een kijkje als je wilt kost even 5 minuten meer niet

www.112barneveld.nl


Fire Duif

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2008, 17:59:24
Nette website,

enkelt zou ik de p2000 berichten wat overizchterlijker maken, nu zie je dubbel allarmeringen staan met daar achter wat er gealarmeerd is. dat zou opzich ook wel in  1 regel kunnen. zoals de meeste p2000 monitoren hebben.

en ik denk dat je foutje heb op je voertuigen pagina van barneveld, staat twee keer de zelfde HV  terwijl er denk ik een andere bedoeld wordt  ;)


williamharthoorn

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 3.974
  • Geslacht: Man
    • ambulancenederland
Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2008, 18:06:54
klopt er moet nog heel wat gedaan worden. Lang niet alle capcode's staan erin zodat je nu mogelijk meldingen mist van bijv. de ambu die uit Ede komt.

Verder moeten er nieuwe voertuigfoto's gemaakt worden door ons, het is nog de oude die er nu opstaat.


Fire Duif

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 27 augustus 2008, 22:17:17
het HV voertuig lijkt me nieuw. en onder 1 van deze foto's staat uit dienst 2008. Maar hij lijk me vrij nieuw  ;D

succes in ieder geval!


williamfloor

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 304
  • Geslacht: Man
Reactie #4 Gepost op: 03 september 2008, 23:20:18
ja inderdaad.

kan ik begrijpen dat je dit denkt. het oude voertuig is inderdaad vervangen voor een nieuwe HV, de oude is naar een particulier gegaan die hem voor zijn zoon gebruikt die aan autocross doet.

de site was toen mischien net een week in de lucht dus dan krijg je zulk soort dingen, nu hebben wij als fotograven ook uitgelegt gekregen hoe wij artikelen moeten plaatsen enz. zodat wij nu ook veel dingen zelf kunnen doen en niet meer afhankelijk zijn van de ontwerper van het idee en de site.


wij hopen deze site met ons hele fotograventeam up-to date te houden.




williamharthoorn

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 3.974
  • Geslacht: Man
    • ambulancenederland
Reactie #5 Gepost op: 08 oktober 2009, 12:01:00
www.112barneveld.nl is zoals sommige mischien al gezien hadden vernieuwd.

Naast de site www.112barneveld.nl hebben we nu ook
www.112ede.nl en de verzamelsite www.112vallei.nl aangemaakt alleen deze zijn momenteel nog wel in de beginfase.

groet
William


williamharthoorn

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 3.974
  • Geslacht: Man
    • ambulancenederland
Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2010, 08:29:08