In aanvulling op de nieuwe regionale HV-1 (4x4) door Volvo FM/Ziegler einde 2008 ter vervanging van de huidige HV-2 van de gemeente Apeldoorn, hierbij 3 tot 5 stuks TS BT voor diverse korpsen. Zie onder;
AFDELING I: AANBESTEDENDE DIENST
I.1) NAAM, ADRESSEN EN CONTACTPUNT(EN)
Gemeente Apeldoorn, dienst Brandweer, Postbus 9033, 7300 ES Apeldoorn (NL). Contactpunt(en): Team inkoop, t.a.v.: *******.
Internetadres(sen):
Adres van de aanbestedende dienst:
http://www.apeldoorn.nl/inkoop Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres:
Zelfde adres als voor het/de hierboven vermelde contactpunt(en)
Bestek en aanvullende documenten (zoals documenten voor een concurrentiegerichte dialoog en een dynamisch aankoopsysteem) zijn verkrijgbaar op:
te downloaden van
http://www.apeldoorn.nl/inkoop, (NL). Contactpunt(en): Team Inkoop, *****
Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden gericht aan:
Zelfde adres als voor het/de hierboven vermelde contactpunt(en)
I.2) TYPE AANBESTEDENDE DIENST EN HOOFDACTIVITEIT OF -ACTIVITEITEN:
Regionale of lokale instantie.
Algemene diensten van de overheden,
De aanbestedende dienst koopt aan namens andere aanbestedende diensten: neen.
AFDELING II: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1) BESCHRIJVING:
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Het leveren van 3 natuurbrand bestrijdingsvoertuigen.
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Leveringen.
NUTS code:
II.1.3) De aankondiging betreft:
Een overheidsopdracht.
II.1.4) Inlichtingen over een raamovereenkomst:
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het leveren van 3 natuurbrand bestrijdingsvoertuigen waarvan 1 voor de gemeente Apeldoorn en 2 stuks voor de gemeente Epe.
Daarnaast zijn de gemeente Voorst en de Veiligheidsregio Noord en Oost Gelderland voornemens beiden een dergelijk voertuig aan te schaffen.
II.1.6) CPV-classificatie (Gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
34144213
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA):
Ja.
II.1.
Verdeling in percelen:
Neen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd:
Neen.
II.2) HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1) Totale hoeveelheid of omvang:
II.2.2) Opties:
Neen.
II.3) LOOPTIJD OF UITVOERINGSTERMIJN VAN DE OPDRACHT:
AFDELING III: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1) VOORWAARDEN MET BETREKKING TOT DE OPDRACHT
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen:
zie aanbestedingsdocumenten
III.1.2) Belangrijkste financierings- en betalingsvoorwaarden en/of verwijzing naar de voorschriften dienaangaande:
zie aanbestedingsdocumenten
III.1.3) De vereiste rechtsvorm van de combinatie van ondernemers waaraan de opdracht wordt gegund:
zie aanbestedingsdocumenten
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht:
Neen.
III.2) VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: zie aanbestedingsdocumenten
III.2.2) Economische en financiële draagkracht:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:zie aanbestedingsdocumenten
Eventueel vereiste minimumeisen:
III.2.3) Vakbekwaamheid:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: zie aanbestedingsdocumenten
Eventueel vereiste minimumeisen:
III.2.4) Voorbehouden opdrachten:
Neen.
III.3) VOORWAARDEN BETREFFENDE EEN OPDRACHT VOOR DIENSTVERLENING
III.3.1) Het verrichten van de dienst is aan een bepaalde beroepsgroep voorbehouden:
III.3.2) Rechtspersonen moeten de namen en beroepskwalificaties opgeven van het personeel dat met de uitvoering van de dienstverleningsopdracht wordt belast:
AFDELING IV: PROCEDURE
IV.1) TYPE PROCEDURE
IV.1.1) Type procedure:
Openbaar.
IV.2) GUNNINGSCRITERIA
IV.2.1) Gunningscriteria:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling vermelde criteria.
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling:
Neen.
IV.3) ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst:
IV.3.2) Eerdere aankondigingen betreffende dezelfde opdracht:
Neen.
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/10/2008 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/10/2008 - 15:00.
IV.3.5) Datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden:
IV.3.6) Taal of talen die mogen worden gebruikt bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming:
Nederlands.
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen:
Periode in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijvingen)
IV.3.
Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
21/10/2008
Personen die de opening van de inschrijvingen mogen bijwonen: neen.